**

Snark. Så trött. Somnar jag inte på en gång idag så är ju något fel. Ska sätta på en feelgood-film och släcka ner allt runtomkring mig. O sen bara gosa ner mig i mina nya lakan! BAM! Finns de nå roligare än att köpa lakan o allt som har med inredning o göra? 

Nu ska jag göra ett försök till o somna i tid. Har jag tur somnar jag fort som tusan o då kan jag träna innan jobbet imorgon. Eyyyy förresten, har glömt o berätta. JAG OCH LOLLET SKA PÅ HÅKAN IMORGON! Sjuuukt! Vi hittade biljetter så vi kör på. De kommer bli magiskt. 

Härmed presenterar jag Linus limp Svensson. Min kära Roomie som klagade på att han inte fanns med i min blogg när vi gick igenom den igår av någon anledning. Här är han! Våran hjälte som mer eller mindre fixade jobbet till oss från första början. Pojkvän till Tovelina AKA mamma Tove. Passar som helan och halvan gör dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0