NEED SOME SLEEP

Har fått extrema sömnsvårigheter. Blir helt fucked up när jag jobbar olika tider hela tiden. Speciellt när jag jobbar natt och inte kommer i säng förens 06 och somnar inte förens 07 för att man är så uppe i varv. Idag till exempel var jag på spinning och när jag kom hem lagade jag mat och sen la jag mig i soffan. Jag var SÅ trött men huvudet var igång hela tiden så jag kunde inte somna, inte ens om jag försökte. Sedan kollade vi på en svinbra film, (Den hette Prisoners, tips till dig mamma) och under hela filmen var jag såå trött och ville egentligen bara gå o lägga mig men ville ju se klart filmen liksom. Och nu ligger jag här i sängen, lyssnar återigen på när kevin snarkar, och jag kan inte somna. Är trött, ögonen torkar hela tiden, gäspar då och då, men när jag stänger ögonen så är jag helt plötsligt inte trött längre. Så sjukt frustrerande. Bara jag får somna så sover jag ju, drömmer förvisso en jävla massa drömmar hela tiden, men ändå. Bara jag får sova. 

Tur man inte ska jobba så mycket mer natt nu. Måste få ordning på min sömn nu, inte nyttigt. Behöver min sömn!

Dags att ge det försök nummer 14578. Godnatt 

Han är ju iaf söt när han sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0