STEVE JOBS

Hallådär trogna läsare som stannar trots att jag inte uppdaterar! Har haft en bra dag. Bra dag på jobbet, kom hem, fick maten serverad, åkte o tittade på en dålig skräckfilm hos lollet och åkte sedan hem och tittade på en vanlig film med familjen för att kunna sova normalt inatt. Eller egentligen inte vilken film som helst! Jobs heter filmen, handlar om Steve Jobs och hur han kom på och skapade Apple! Vilket geni. Han gav sig fan på att starta ett dunderföretag och de gjorde han också. Blev astaggad utav att titta på den filmen! Så säker ska jag vara när jag startar mitt eget företag! Hehe nedå, men nästan. Längtar!

Anyway. Imorgon har jag en del o göra. Ska träna, ska lämna cv på ett antal butiker, och ska ha en familjelunch på tullins! Mys ju. Ska försöka ta mig upp runt 11 och lägga mig om en stund bara. Natti people!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0