SWEET DREAMS

Som sagt, har liiiite dåliga sömnrutiner just nu. Dom är minst sagt upp och ned!   Egentligen är det inte alls konstigt. Pratade med mamma om det idag. Jobbar så sjukt olika tider hela tiden. Ibland jobbar jag mycket PM (17-00) och då när jag kommer hem är jag för uppe i varv för att kunna sova efter jag har duschat, ätit osv. Så somnar ändå inte förens typ 3.. Och sen kommer helgen då jag ibland jobbar/jobbade natt. Vilket fuckade upp min sömn som mest. Då jobbar jag 23-05. Efter jobbet sitter vi alltid kvar och tar en öl så somnar nästan alltid efter 07 på morgonen. Då är jag ääännu mer uppe i varv efter att ha sprungit som en galning i hög musik hela natten. Då har jag vänt på dygnet totalt efter två nätters nattjobb. Och sedan nästa dag ska man jobba AM, som imorgon. 10.30-17.00. Då är man van vid att somna efter halv fem någon gång och då slutar det ju med att man bara får 5 timmars sömn. Vilket är för lite för mig som helst vill ha 9 timmar varje natt haha. Märks så tydligt på mig när jag fått sova för lite också. Dålig hy och dåligt humör på en gång!

Så nu ligger jag och försöker bli trött i sängen. Upp "tidigt" imorgon! Haha helt sjukt. 10 var sovmorgon för ett halvår sedan. 

Hade en otroligt mysig middag med mina guttar här hemma idag också. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0