BACK TO BASICS

Sista dagen hemma idag då. Tråkigt! Hade gärna haft några till! Men imorgon bär det av till Oslo igen. Tillbaka till jobb och framför allt träning. Har bestämt mig för att skaffa gymkort i oslo ändå. Måste ske förändring. Trivs inte alls i kroppen jag har nu och så får det absolut inte vara om man ska visa sig på playan i vinter. Så förändring kommer! Alternativt en före och efter bild! Olala. Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp vid nio då världens snällaste Hanna kommer och hämtar mig vid halv tio! Sen tänkte jag gå lite på stan i Stockholm innan bussen går till grannlandet. Mysigaste jag vet att strosa runt på stan men de har jag väl sagt 10 gånger förut.. Anywaaay. Dags att sova!! Höres!

Som varje höst så fotar jag alla fina träd jag ser! Så sjukt fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0