BARCELONA

Barcelona rockar med min babe! Vi har turistat, shoppat och ätit gott! Har faktiskt nyss köpt en snygg träningsväska som jag var på jakt efter. Så när jag kommer hem är de pang på träning! Fixa kort på sats ska jag göra också! 

Anyway. Just nu är de faktiskt lite kallt ute så vi satte oss på en bar och tog en öl. Igårkväll skulle Kevin kolla fotboll så vi gick till en sportbar/restaurang och käkade. Visade sig att dom hade sjuukt god mat där. Så dit ska vi senare ikväll igen!

Mina sms kommer bara fram när jag har internet, vilket är väldigt sällan. Så ifall jag inte svarar så vet ni varför! :) 

Från igår, kanske inte ser så gott ut men de var sååå gott. Osten var stark osv så de var bra drag i denna förrätt helt enkelt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0