EN MAGISK HELG

Haft det så himla bra på min lilla snabbvisit! Fick börja med att träffa mormor och morfar i fredags. Himla mys! Dom är verkligen bäst. Sen var de bara hem o byta om o sen blev de en galen utgång i fredags och sedan en MAGISK dag i Kjula i lördags och en så himla mysig dag i söndags med alla vänner. Dem ska åka ut och resa under en lång tid så nu kommer jag inte se dom på väldigt väldigt länge men som vi sa, vi har blivit SÅ mycket bättre på att säga hejdå! Jag tror det är för att vi vet om att vi klarar banemig vad som helst. Nu vet vi att vår vänskap är precis lika stark trots att jag bor i Norge och kommer hem knappt en gång i månaden. Vi är bäst and thats it! Så glad att jag hittat dessa underbara vänner.
 
Har setat i denna buss i snart 7 timmar. Har ont i rygg, rumpa, huvud, nacke o ben.. Fyfan. Hemskt! Men snart framme:-)

Vill iaf tacka alla som bidragit till denna helg! Ni är guld värda.

<3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0