MORNING

Alltså jag orkar verkligen inte jobba idag egentligen. Självklart ska jag göra det men shit vad de tar emot! Ställde till och med klockan på 11 bara för att jag skulle hinna göra någonting annat än bara sova och jobba. Haha. Så snart ska jag gå ut i soffan och lägga mig med täcke och iPad! Lite frukost och one tree Hill på de och jag är nog på bättre humör! Ska bara mysa med mannen lite först. Vi jobbar nämligen om varandra så enda gången vi hinner mysa litegrann ens är på morgonen innan jag går upp. Eller en snabbpuss på jobbet nånstans! Inte helt fel de heller. De är ju småsakerna som räknas trots allt! 

När vi blir lite extra trötta på att jobba o när vi inte har mycket att göra så brukar vi leka lite med oliver the monkey! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0