SEPTEMBER, where did you go?

Helt sjukt att det redan är 16e september imorgon!!! September har gått så fort, har inte alls hängt med i svängarna. Det är liksom mindre än två veckor kvar tills min födelsedag idag! Två jäkla veckor tills jag också får vara med på staffpartys och tills jag också får bli servitris på jobbet! Längtar så mycket.

Jobbat idag med såklart, gick rätt fort ändå. Segt dock. Men imorgon kommer nog gå ännu segare. Runner 13-21, o de passet är alltid lika seegt. MEN, de är bra timmar så jag kör på. Har typ cirkus 5 såna pass denna vecka så den kommer nog gå skapligt långsamt! Imorgon ska jag försöka komma upp innan 11 och hämta min klänning, köpa klackskor och sedan titta i en mysig butik jag tittat in i flera gånger denna helg!

Nu börjar jag bli trött.

Puss och mys. Och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0