HEJ HALLÅ

Hallådär. Fått order av morsan att blogga lite igen. Har ju noll inspo, ingenting att skriva om för tusan. De enda jag gör är att jobba. Och när jag inte jobbar vill jag hinna träna men de enda jag VILL göra är att vila. Ligga i sängen och typ ladda batterierna. Måste få en förändring på det för inte fasen blir jag fit på det. Bali väntar på oss!? Fan nu får jag ju ta o vakna. Bara för det avbröt jag precis inlägget o bokade spinning imorgon. 

Nu är de skärpning. O de var väl typ det jag har att säga. Ska snart gå upp och göra mig iordning. Jobb ikväll. Och imorgon. Och 10 dagar framåt. Förstår inte varför jag gör så här mot mig själv hela tiden.. Haha.
Nu ska jag prova ringa mamma igen. 

Ikea igår. Mysfikan var given 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0