MYSDAG

Här ligger jag i sängen, fortfarande matkoma, känns som att magen ska spricka, o tittar på greys anatomy. Har varit i Tryvann hela dagen med vänner o pojkvän, riktigt fin dag! Kallt som in i heeelvete men trevligt hade vi det. 

Åt endast en våffla under hela dagen så vi alla var sinnessjukt hungriga när vi var på väg hem. Bestämde oss för att stanna på jobbet av alla ställen och äta! Min absoluta favoritmat genom alla tider, Cajun pasta fick det bli! Hade de inte varit så att de är typ världens onyttigaste maträtt så hade jag ätit det varje dag. Nom nom. Blev också en strawberry mojito o lite öl denna fina tisdag. Lite afterski sådär. 

Avslutade dagen med ett väldigt dramatiskt avsnitt av Paradise. Helt sinnes vad de underhåller att se idioterna va fulla, slåss o bråka. Nu ska jag kolla vidare på greys tills jag blir trött! Träning o jobb imorgon. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0