5 AV 5 TOASTERS

Shit vilken bra dag jag haft idag. Började med sovmorgon, sen gick jag upp och ut i snökaoset och köpte lite bröd och ägg. Kom hem, tände ljus och käka sen dunderfrulle med kevvan och David. Tittade på tv och myste i soffan osv. Sedan var de jobb som flöt på sjukt bra, sprang runt som en idiot men det var det värt i slutänden. Kände mig också sjukt duktig då jag inte drack en enda klunk cola på hela skiftet. Höll mig också ifrån att köpa redbull innan OCH efter jobbet faktiskt. Flink! 
Sen när jag kom hem så tittade vi på ph o myste. Hade också fått en present av älskling ifrån bodyshop, en bodylotion i en doft jag inte hade innan. Vilken gentleman! Älskar små spontana presenter/överraskningar. Jaha, nehe. Denna dag får iaf 5 av 5 toasters.

Imorgon är jag ledig så då står träning och tacos på schemat! 

Btw. Denna tröja skulle passa så bra på Linus, Tovelina ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0