CHECK

Halloooj. Softilerar som bara tusan i soffan, de jag längtat o drömt efter hela dagen haha. Tänker alltid innan jag ska iväg till gymmet, speciellt när jag ska köra spinning, att tänk vad skönt de kommer bli när jag kommer hem o bara får landa i soffan o känna sig nöjd med vad man åstadkommit. Träningen gick förövrigt sjukt bra. De var en tjej som höll i spinningen o hon skrek o hade
sig så man blev sjukt taggad. Hade Emma med mig också vilket gjorde de ännu bättre. 
 
Efter träningen gick jag och handlade mat. Laxpasta stod på menyn, vart sjukt gott faktiskt!

Nu blir de häng i soffan och senare ikväll ska familjen ha skräckfilmsmys. Men blir tidigt för imorgon är de jobb 13-21 som gäller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0