EN LÅNG DAG

Idag tog jag tummen ur rumpan o gick till gymmet. Pumpade rumpa som aldrig förr vilket resulterade i en sjuk träningsvärk. Men de är skönt! 
Blev längre jobbpass än väntat idag också så har varit en lång dag. Sjukt tungt i början för var så seg, men de blev bättre. Efter jobbet gick jag hem och myste gärnet med min älskling. Nu på kvällskvisten blev de en liten natt tacos också. Sjukt gott!

Nu ser jag fram emot två lediga dagar! Dock skulle jag inte tacka nej till jobb om de skulle ringa. Förutom imorgon kanske, jag o kevva ska till Skatteverket och förnya vårat personnummer eller något. Har inte riktigt koll på hur de där funkar men de löser sig nog på nå vis. Sen ska vi uträtta lite andra ärenden, så imorgon får jobbet gärna inte ringa in mig. Lär ändå inte ske så behöver nog inte vara orolig. 

Nu är de dags att sova. Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0