GODMORGON LÖRDAG

Godmorgon lördag! Vaknade för någon timme sen och har bara legat o pillat på mobilen sen dess. Sov som en stock inatt då det var craaazy på jobbet igår. Rätt sjukt, men tog mig igenom det i alla fall. Var helt död efter träningen på morgonen och ännu dödare var jag när jag kom hem från jobbet. 

Så nu ligger jag och småsvettas i sängen. Kevin ligger och sover bakom mig, sjuk och väääldigt varm är han också, o han envisas om att kramas och ligga med armar och ben över mig. Försöker flytta på mig lite diskret men då sträcker han bara på sig och lägger sig ännu närmre. Det är mysigt älskling men du är kokhet, blir lite varmt för mig..... 

Idag jobbar jag PM, o imorgon är jag ledig! Soft ju. Nu ska jag gå o äta frulle! Later 

Trött boom igårmorse innan träningen 




Kommentarer
Postat av: Annsing

Min älskade fina dotter Emelie❤️❤️

2014-01-25 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0