TIDSFÖRDRIV

Snodde frågorna av aasserstam.blogg.se 

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Mja, reste utanför europa en del! O så blev jag ju jenta också.




Har du några nyårslöften?
Inte direkt. Det enda är att jag ska sluta dricka cola på jobbet. Har fått för mig att de gör mig piggare haha

Vilka länder besökte du?
New York, Thailand, Ayia napa, Spanien, Danmark o Norge om de räknas! 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Oj, den var svår.. Kanske dagen jag fick jobb på Fridays! Den var sjuk. 
 

Bästa köpet?

Ännu svårare! Minns inte om det var i år men min boomerangjacka var ett för jäkla bra köp. 


Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert massa inredningsprylar. Och mat!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Hm. Många saker. Men mest av allt var nog när Louise och Tove kom och överraskade mig i Norge på min födelsedag. Kunde inte fatta det, haha. 


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
A little party never kill nobody, wake me up, en massaaa Håkan låtar, finns sjukt många! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alltså de har gått så upp och ner. Tappade bort mig själv ett tag där och kände mig ganska lost. Sen dess har jag försökt att hitta tillbaka till de gamla jaget, som de känns nu så börjar jag nog äntligen känna att jag lyckats faktiskt! 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat lite mer kanske. Rest mera. Tänkt efter mer innan jag gör saker. 

Favoritprogram på TV?
Tv och tv, norsk tv är inget o hänga i granen. Men paradise hotel följer jag. Love it 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Firade ordentligt, Louise och Tove var här och massa från jobbet. Jag var lite övertaggad dessvärre o låg vid toan redan vid 10, oupsiii. Annars var dagen sjukt bra! Var väääldigt nöjd med att bli 20 äntligen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0