WOOPWOOP

Med glädje kan jag meddela att vi nu betalat och bokat resan till Bali! Så jävla awesome, nu är de bara o börja nedräkningen. 17e april drar vi till sol och bad. En månad ska vi få götta oss i värmen. Ett stopp i Bangkok blir de också. Helt underbart. Vetifan hur jag ska klara mig så länge utan att känna brännande sol mot huden men de får gå helt enkelt. Snart en månad kvar tills London också så framtills dess borde tiden rulla på i bra takt i alla fall. 

Dagens träningspass var sjuuuukt kul och sjukt jobbigt. 30 min kondtition och 30 min styrka. Helt perfekt så de ska vu göra oftare! Nu däremot ska jag sminka mig och gå till jobbet. Imorgon är jag ledig o då ska jag kanske träna och sen ska jag fan äta godis hela kvällen. 

Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0