ME SO HAPPY

Hallaaa. Åh du underbara ledighet. Igår var den bästa dagen på extremt länge. Vaknade upp lite bakis o så, såg att det var sjukt bra väder ute så tog ett ryck upp till Max med David. Åt lite bakiskäk och mötte upp Emma och Fredrik. Strosade runt på akerbrygge o inne i stan. Ingenting kunde förstöra min dag just då! Inte ens mensvärk eller bakfylla. Att få gå runt på stan i solen utan att ha något planerat, utan att veta att man ska jobba senare eller imorgon. De var helt magiskt. Gick sedan och köpte tacos o godis för att fullända dagen! Efter det halvt däckade man i soffan framför filmen django. Somnade alldeles för sent och utan min kärlek men får ju sova med honom ikväll! Är nämligen i Stockholm där jag ska vara tills på torsdag. Ska hem till Tuna nästa helg den 22a :) Har man jobbat som jag gjort på senaste tiden så får man unna sig lite hemresor. 


Se så mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0