IT IS WHAT IT IS

Ligger hemma i soffan och väntar på Victoria! Vi ska gå på en liten promenad och senare ikväll blir det tacos. Nom nom! Det är verkligen på tok för mycket onyttigheter för mig just nu. Hade en av mitt livs värsta bakisdagar igår så de innebar en del skräp till magen kan man säga. 

Imorgon är det jobb igen såklart. Samma står på schemat för resten av veckan. Har verkligen krigat för att få bort mina skift i helgen men har inte gått nå bra. Tydligen många som vill vara lediga. Hade kunnat döda för att få åka hem till toves 20årsfest. Bokstavligt talat!!

Men nu är det som det är. Får ju jobba och tjäna pengar istället! :) 

Nu måste jag swisha om till andra kläder. Puss

En jävla bra vän. Galen, men jävligt bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0