UPP OCH NED

En jävligt dålig dag på jobbet då vi var fucked stora delar av dagen. Fjortonåringar överallt som skulle på Miley Cyrus konsert.. Höll på att bli tokig där ett tag. Har varit såå fint väder också. SÅ typiskt. Jobbar alltid dom dagarna de är fint väder. O brännan bara rasar av.. Som tur är ska det bli lika fint väder imorgon och då ska jag ligga ute och sola hela dagen! Jobbar dock på kvällen vilket är mindre kul. MEN det är röd dag vilket betyder dubbeltbetalt. Precis vad jag behöver. 

Kvällen idag har varit väldigt mys däremot. Åt mat i solen efter jobbet, gick sedan till O'Learys med Kevin och skulle kolla fotboll. Första jag såg på tvn var en kompis hemifrån i gulblå kläder. Plus att jag upptäckte att dem mötte Norge. Eeeeh, tror jag kollar handboll istället. Hejdå Kevin! Så vi satt på varsitt bord i olika delar av restaurangen, haha. Kändes skumt men jag hade de mysigt! 

Nuuu ska jag byta lakan i sängen och sedan sova så jäkla gott, älskar våran säng. Puss 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0