LOV LOV LOV FÖR FAN

det är sportlov, helt sinnes vad fort allt går..

nåväl. jag sitter just nu hemma hos familjen barrökör och myser med två hannor, jag och den ena hannan åt precis jätte god middag med lenis och roger, ni är sjukt mysiga, gillar er.
men precis just nu så styr vi upp kvällen lite så att säga. vi sitter även och diskuterar idioter, och såna finns det ju gott om vill jag lova! dickar

och imorgon mina vänner så drar jag och hanna till åre, kommer bli maxat som tusan! nej nu vill vi skaka rumpa, så nu ska vi ut och göra stan. puss!



för övrigt....
så saknar jag 24 timmars så sjukt mycket, och allt vad de innebärde

Kommentarer
Postat av: Daniella

Håller med dig Empa, saknar det också :(

2010-02-20 @ 15:16:13
Postat av: Anonym

ja men tack ta mig tillbaka nuuu!

2010-02-21 @ 14:36:25
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0