du och jag, det var så det skulle vara.

Nu har du vart borta från oss i fem hela månader. fem månader! jag fattar fortfarande inte att du är borta. det har varit dom fem värsta månaderna i mitt liv och jag skulle göra exakt vad som helst för att du skulle komma tillbaka. du var min andra halva, och kanske till och med ännu mer än det. min andra halva som jag behöver mest av allt. jag saknar den och jag saknar dig och oss.
jag tror att jag aldrig kommer få en vän som du igen. du var så jävla bra och jag tycker verkligen synd om alla som inte fick chansen att lära känna dig. jag är så jävla glad att jag fick chansen. du är bäst. alltid.
världens bästa vän, jag lever för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0