från söndag till mysdag

idag är det söndag, aldrig har jag varit med om att en söndag varit så mysig! vaknade först upp hos hanna, då åkte vi ganska dirr ner och kollade handboll med mysiga tjejer, gud vad bäst ni är.
sen kom världens bästa mamma och hämta mig för en sväng till stockholm, och det var då detta som framför allt gjorde min dag! det är sjukt vad mysigt det var, massa julpynt överallt och mysig julmusik. sånt som man annars bara brukar vilja ha bort.  jag fick äntligen min kenza jacka också! +en preliminär nyårs klänning! tack mammsen!
vapiano åt vi också, lika gott som vanligt.
Nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på en rulle! MYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0