.

hatar rubriker, kommer aldrig på någonting så från och med nu skriver jag en punkt, ett bindestreck eller nåt annat meningslöst om jag inte klingar till och kommer på nåt bra för en gång skull. tänkte att ni ville veta det......

nu till något annat som är precis lika ointressant. har lagt undan två jackor till imorgon, en jacka med hög mysfaktor. en behövlig sådan för sisådär 600 kr. och så den andra jackan, en vår jacka. inte lika behövlig men sjukt snygg. också den för 600 riksdaler. vad fan gör man? vill ju ha båda två...
och nu känns det inge bra alls när jag skriver ett inlägg om vilken jäkla jacka jag ska köpa samtidigt som jag lyssnar på hope for haiti låtar.. så nu slutar jag upp på dirren. shit de här är ju knappt publicerings vänligt
skitsamma hejs

Kommentarer
Postat av: Ew

Har ni ingen träning imorgon måste ni med och titta på dessan när hon ska vara med i "sing fot Haiti" konserten! Klockan 18 erre, måste ses :)

2010-03-03 @ 00:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0