Kväll i kjulaby !

Kollar ut genom fönstret, ser en röd/gul himmel och en stor fin sol i horisonten, en finvårkväll. Att två fina killar beslutade sig för att sova här var ännu bättre. En tjej saknas. undra vem det kan vara? När solen gott ner åkte vi för att köpa pizza och cola inne i stan, för här på landet är det svårt att hitta något som är uppet efter 21:00. Det kostar att leva på topp, och vara en bonnatös samtidigt. Nu börjar denna fina kväll lida mot sitt slut en person på loftet och jag och en till ligger utslagen i soffan. I morgon ska jag upp till skolan medans killarna får sova vidare. Imorgon kväll får jag mer sovsällskap av en viss Louise Haavisto, då ska vi mysa gärnet:D natti natti ! ! !

Haha, detta har alltså philip lindberg skrivit. Och det mesta stämmer väl :) speciellt det där med att louise sover hos mig inatt! Götet imorgon jao. Dags för lite nationella, woho. Fruktansvärt otaggad är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0