lökdag

Har några ointressanta saker att säga

Jag bara orkar inte skolan 

Jag tappade min ipod i trappen, och nu är den borta. Kan inte hitta den. Mystiskt tycker jag.

Min spotify lista är världens bästa

Jag har också världens bästa föräldrar

Jag saknar min ena förälder, i helgen får jag träffa honom

Idag har jag lökat pung

Idag var jag glad och nu vet jag inte längre

Nu luktar det ketchup och nu ska jag sova 



Haha, och får ju inte glömma detta!




Hahaha, kommer nog aldrig glömma din över-lyckliga min när du berättade att du hade 84 händelser ;)







Kommentarer
Postat av: lh

haha du var inte okej där. Och det är inte okej att du kommer hem på måndag kväll..

2010-05-22 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0