Tidsfördriv

Eftersom jag aldrig blir trött nån gång och har tråkigt som bara den, så måste man ju ödsla sin tid på nånting annat än facebook. Så jag snodde denna av mikaela:) Meningslöst, men vad ska man annars göra om man inte har nå liv..


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
uno
Vad tycker du om kärlek? suger ganska hårt!
När kramade du någon sist? I skolan nån gång
Saknar du någon speciell person? JA
Har du svårt för att bli kär? ja eller ja eller vet inte
Är du singel? ja, och vill fortsätta så
När fick du senast en komplimang? Vet inte faktiskt

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: haha ja tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers: neje
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha skulle aldrig göra
Gjort något riktigt dumt? för många gånger
Gjort något du verkligen ångrar? jaaa massor
Åkt ambulans?
hehe JAPP
Gjort nåt olagligt? skulle jag heller aldrig göra ;)
Fått din mamma att gråta? Hoppas jag inte, om jag har det så förlåt mamma<3
Slagit ner någon? inte ännu, höhö
Skämts över dina föräldrar? haha, väldigt väldigt sällan iså fall
Sagt jag älskar dig och menat det? jaaa
Tar du droger? Absolut inte
Dricker du? Jo men det gör jag väl ibland!
Vilka kläder sover du i? olika
Vad hatar du verkligen? Negativitet tror jag
Varit kär? Mjo
Vill du gifta dig? Maybe !
Vill du ha barn? Ja, en lika fin som freddie!

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? ME!
Såg dig gråta? jag?
Fick dig att gråta? olika saker
Du delade en dricka med? Det händer ytterst sällan att jag delar, för jag är en törstig jävel
Du gick på bio med? Längesen, men pappa och comp tror jag!
Skällde på dig? Mamma..
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma - Lovar du att du kommer du in och sover hos mig sen?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? jo
Kramat någon? ja !
Pussat någon? Ja, mamma<3
Köpt någonting? SUBWAAAAY
Sjungit? Mycket!
Saknat någon? Hela tiden

 

JAG HAR:
Digitalkamera? Jomen visst har jag det
Systemkamera? nej, eller halvt
Telefon på rummet? Jappsi
Egen dator? jappsi
Könssjukdom? nej tack o lov
Bra kompisar? OM jag har<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0