torsdag

Idag tränade jag med laget, i ösregn. Och jag kan säga att fyfan och hans moster vad jobbigt det var, men fan vad duktig jag känner mig nu. Och under dom där sega jävla intervallerna så tänkte jag hela tiden på vad jag skulle skriva i den här ruttna bloggen när jag kom hem. Nu när jag väl sitter här så är allt jag tänkte på borta..

Nåväl. Efter träningen när jag var sisådär JÄTTE NÖJD så ringer mamma och säger att min plånbok numera finns hos polisen. Aha, tack då. Men är alla mina pengar som låg i kvar eller? Nee skulle inte tro det. BALLEEEE SÄGER JAG

Nu ska jag lyssna på Hoffmeastro resten av kvällen, tack för ni finns ♥

Och förresten:

NU TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0