Släkten är bäst

Såhär dagen innan min stora dag kom min moster, kusin och uffe hit och firade lite med tårta och grejer. Vi tittade även på idol och hade det super trevlans. Fick cash och en jätte mysig morgonrock också, gla jag blir! Tack broes!

Hann inte plugga så mycket idag vilket inte är så bra med tanke på hor matte provet imorgon, tur att jag pluggat som en gris innan iaf. Jag undrar verkligen hur det kommer gå, kan gå precis hur som helst. Ne nu är jag nervös, vill verkligen klara det. Har kämpat för mycket för att inte klara det tycker jag.. ARSLE!
Nu ska jag sova, det är numera det absolut bästa jag vet !!

En bild från idagens. Gillar er!



Och någon undrade om jag hade eget hus - Svar ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0