Älskade vän

Grattis på 18 årsdagen bästis!

Jag saknar dig så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Och jag vet precis hur glad du hade varit över den här dagen. Du hade studsat runt över glädjen till att äntligen få gå in på krogen, till att äntligen få ta körkort, precis som jag. Vi var precis likadana du och jag. Vi kunde sitta inne en hel dag bara du och jag och inte göra någonting. Och även fast vi inte hade ett piss för oss så hade vi ALLTID roligt. Jag saknar det. Jag saknar att bara spendera tid med dig, genom att göra absolut ingenting. För jag njöt av varenda sekund.

Var du än är, så hoppas jag att du har det bra.
Jag saknar dig och jag vet att vi träffas igen
Tills dess lever jag för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0