Soffpotato again

HOLA

Har tagit position i soffan framför wallander och datan, och med chips och dipp till höger om mig. Sjukt gott. Det ända som saknas är colan, istället har jag fanta vilket suger. Intressepil i armen på er alla, varsegoda!

Imorgon är det skola för fulla muggar. Efter skolan blir det körskolan och spinning. Spinningen kanske går bort beroende på om min förkyldning som kommit vill lägga sig nu under natten. Jag bönar och beeeer att den försvinner för jag orkar verkligen inte med att vara sjuk igen..

En till intressepil till er kommer här. Imorgon är det sisådär 12 dagar tills jag får åka till alperna med papi och comp. SOM jag längtar! Ska bli huuur nice med 2 veckors lov dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0