Friday night

Vill börja med att tacka flickorna för gårdagen, det var så jädrans mysigt. Tack!
Kvällen i ära befinner jag mig hemma i tvsoffan. Känns som jag behöver en kväll för mig själv i lugn och ro, såatteee så får det nog bli. Men imorgon blir det andra bullar. Om jag hittar något att ha på mig som vanligt. Om jag får shoppa. Om jag får träna. Om jag hittar suget till att parta. Om jag hittar gnistan över huvud taget.

Jag vet vad det är som drar ner mig. Och jag bööönar och ber för att en speciell sak inte ska hända. Händer det så vet jag inte vart jag tar vägen. Bokstavligt talat. Lämnar förmodligen landet eller liknande.




Ne, en rulle på detta då. Och lite grönsaksdipp!

HÄR SNACKAR VI GREJER!




Kommentarer
Postat av: hannalunkan

Jag vet vad du menar och du behöver inte oroa dig gumms. Ring mig om det är något okej? Sen var de en sak till, SUGET KOMMER SAKTA MED SÄKERT <3

2011-02-18 @ 19:53:51
URL: http://hannaapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0