Quality time

Tjoho. Befinner mig i strängnäs hos min kära moster o comp. Valde återigen att vara med familjen framför festkväll med tjejerna, oerhört skönt faktiskt. Men nästa vecka blir det andra bullar för på tisdag drar vi till GOA GÖTET!

Dagen har bestått av volleybollspelande och mycket skratt. Det tog dock musten ur mig då det var väldigt energikrävande att springa runt i värmen, så kvällskvisten bjöd även på en jäkla massa huvudvärk. Aouch.

Imorgon vill jag köpa klackskor, så ska försöka få med mig mamma på en runda men de lär inte funka.

Nåväl, nu är det dags att åka hem. Somnar snart sittandes!
Puss på alla mina nära och kära där ute, you make me sing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0