COOOZY DAY

Har haft världens mysigaste dag. Det var ju till och med fint väder så man hann ju med lite sol och bad vid poolen, huuur skönt som helst. Nu längtar jag ännu mer till Rhodos! Under dagen hann jag göra en god tårta till min brorsa som fyllde år och som även fick massa snygga kläder (styled by me), spöa han och Rasmus i kubb(;)), och umgåtts massor med mina närmsta.

Såhär på kvällskvisten ligger jag i soffan och tittar på Jersey shore, finns ju inget bättre. Har också lite smått ångest för de grillade halloumi ostarna jag precis tryckte i mig, men wtf, ska ändå träna bort det imorgon. Då ska jag även till bilskolan och sen hem o packa! Nu vet ni det också. 

Här kommer lite tråkiga pix till alla gläda 

 

Har fått grannar.. Läskigt




Gillar sista bilden lite extra mycket. ÄLSKAR mitt hus, det är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0