Opepp

Och så sitter jag här igen, med datorn uppepå ett par böcker fyllda med plugg. SUG! Men jag har faktiskt inte tid med det just nu, ska iväg och fira morfar om 45 minuter. In i duschen nu, plugga sen. Ja, så får det bli.

Kan ju sammanfatta gårdagskvällen lite fort. Vi var hos Emil Emanuelsson hela kvällen, den började bra och sen spåra det för min del. Och inte spåra som i övertaggad utan spåra som i för lite taggad. Opepp. Irriterad. Arg. Ja, you name it. Hatar denna stad. Full av skitsnack..

Hur som helst så var det en trevlig kväll med kortspel, mysiga hundar och mysiga vänner. Tackar här gör jag för att man fick komma! Puss

En extra puss till hanna, tack för allt du gör ♥


Kommentarer
Postat av: hannaalunkan

Det är jag som ska tacka för allt du gör för mig! Du är så bra Empa, låt inte andra göra dig ledsen pga skitsnack. Och jag finns alltid oavsett vad det gället. Jag älskar dig kompizzzz

2011-03-13 @ 20:44:46
URL: http://hannaapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0