VARNING FÖR TIDSFÖRDRIVS-INLÄGG

Ligger hemma i kjula sängen och filosoferar. För de första, har ni någon gång sovit i ett alldeles för stort lakan? Gör inte det. Jag har 120 säng och har typ ett 180 lakan på, trasslar in sig o har de allmänt oskönt! För det andra, vi måste kirra ny och större säng mami! Jag börjar växa ur denna rackare.. För de tredje, du är bäst mami! För det fjärde, jag har sjuk ångest för de är skola imorgon.. Inte ok. Just nu skulle jag istället för att ligga o inte kunna sova åka till Maran och äta pasta skinka gorgonzola/ädelost(?). För jag är sjukt hungrig och kan inte riktigt få bort tankarna från min favoritmat.. Konstigt. Det var de femte btw. För de sjätte så har jag mått så otroligt bra de senaste dagarna, thanks to my baby boy. Kärlek till dig! För de sjunde så får jag inte träffa honom på ett bra tag, ledsen tjej men thanks to my homies till vänner och underbara family så klarar jag det, i know it. För de åttånde så förstår jag inte varför jag skriver på svengelska? Vet att ni också undrar, förblir ett mysterium! Kan vara så att jag bara vill utomlands? Joootack mer än nåt annat. För det nionde och sista så kom den första gäspen nu, dags att göra ett nytt försök till att sova. Puss på mina fina tjejer samt pojkvän m familj, mamma hasse, Marie Mikaela och alla andra. Ni vet vilka ni är, you make me sing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0