BLOGG BEHOV

Jag vet inte vad jag ska skriva, men kände blogg behov så jag ger det ett försök!

Jag har haft världens mysigaste helg. Lördags kvällen var bäst, kan ha vart det mysigaste jag vart med om utan krydd. Doftljus, musik, film, god mat och min fina pojkvän, vilken kombination! Sedan somnade vi i alla fall mycket gott och idag har vi vart i strängnäs och sagt hejdå till kusin, min näst bästa kille som lämnar mig i ett år. Sen fick jag säga hejdå till min absoluta favorit kille (efter freddie) som lämnar mig i 4 dagar. Jag ber till gud att både ett år och 4 dagar går fort för jag saknar dom båda redan!

Och imorgon är det skola. Som jag gillar för det mesta. Alltid kul med mina kära smidare iaf, plugget är en annan femma.


Mja, ett ordbajs inlägg. Ska ta o ordbajsa ner en delrapport nu också, blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0