BÄSTA BÄSTA BÄSTA

Sitter på bästa bästa bästa bästa SMID och skriver delrapport till projektet. Hur sömnbrist påverkar kroppen? Ngn som har lust att fullfölja resten av projektet? Eller lite ideer på vad man kan göra? Näää, tänkte väl det. Hur som helst så är detta en bra dag som alltid på onsdagar, slutar tidigt och då är alla glada. Och ikväll lurar vi på utgång eller guifmatch, jag är nöjd vilket som!

Jag måste också säga att jag faktiskt älskar skolan. När jag tänker efter så har jag alltid roligt här. Som idag till exempel, slutade för två timmar sen men ändå sitter jag kvar här. Själva skolarbetena suger ju, men hänger faktiskt med i svängarna så det känns fint.

Nä, kanske ska dra hem och ta en powernap! ÄLSKAR min bil också måste jag säga, ÄLSKAR friheten att göra vad jag vill när jag vill. ÄLSKAR min mamma i samma veva. Och min fina brorson som lärt sig säga "Emelä" och som fyllde 2 år igår! Fasters stora kille!

Minibildbomb får ni också





(helena, vi måste boka alperna!!!)









Kommentarer
Postat av: julia<3

fin blogg! kolla gärna jjulllia.blogg.se :)

2011-11-02 @ 12:36:21
URL: http://jjulllia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0