SATURDAY

Har haft fullt upp hela veckan och det har verkligen varit en bra sådan också! Roligt i skolan och mycket roligt på fritiden. Torsdags kväll var extra mysig då Rasmus kom hem och vi hade en liten reunion, hela gänget var samlat o de händer inte så ofta! Onsdagen var också oerhört mysig och rolig, började med förfest i bubblet hos joel och sedan blev det utgång. Sjukt kul!

Även igår kväll hade vi det roligt då de var utgång igen, hade sjukt kul med mååånga glada vänner. Ikväll ska jag vara med mina grymma tjejer igen, men blir nog en nykter kväll för mig.

Nu ska jag städa huset lite, hanna kommer snart hit o då ska vi titta på när våra bois spelar match och äta chips med dipp. MUMS mys!


Bästa bilden från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0