EN LITEN INFLIK

Hejheeeej. Tänkte bara flika in här och säga att jag har TVÅ saker att se fram emot enormt mycket nu. Sååå glad är jag kan jag tala om! Den 16e februari åker jag och min älskade, bästa, underbara man till Thailand i två veckor. Kommer hem den 2a mars och då är det tre dagar kvar tills nästa destination: NEW YORK. Nu börjar det likna något i att uppfylla drömmar!

Min man kom in till jobbet i förrgår och överraskade mig med en resa till Thailand i två veckor som var helt färdigbokad och klar. Ingen blev gladare än jag! ....tills jag såg datumet. Han hade glömt bort att jag skulle till new york den femte så de var bara att boka om, vilket vi gjorde imorse. Så nu äre bokat och klart. Känns helt underbart!

Imorgon blir de julshopping och jobb på söndag. Hoppas på att kunna njuta till max av denna helg och att den inte går lika fort som denna vecka har gått. Nåväl. Sovdags nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0