LIKE

Som vanligt dålig uppdatering på helgerna men de stör nog ingen då jag hoppas de flesta har bättre för sig då än att läsa bloggar, hehe. Denna helg har varit gudomlig. Stockholm i mitt hjärta säger jag bara.
Började helgen i fredags med godisland och på kvällen hade jag det super mysigt hos mina älskade marie och mikaela i sthlm! Fick träffa Petter och Jesper också vilket var en liten bonus sådär. Den kvällen slutade väl lite sisådär men efter en lång promenix ute i kylan med Marie blev den bättre, till slut.

I lördags tittade jag och Kevins familj på hans lillasysters handbolls match och efter den åkte vi till heron city med henne. Bowlade och spelade massa olika spel, riktig kvalitetstid. När vi kom hem sen var det ännu mer kvalitetstid. Bubbelbad med älsklingen, god mat och filmmys. Vet nog inget jag mår bättre av.

Och idag tittade vi på lite minihandboll igen, kevins yngsta syster som ville lära sig denna gång! Mys. Sen åkte jag hem i snöstormen, inte lika mys. Tur att man börjar bli van med jobbiga farväl och att vara utan min finaste i veckorna.

Neee ursch, vilken uppsats detta blev. Aningen inspirerad kanske? Möjligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0