NERBÄDDAD

Ligger hemma i sängen och äter godis. Denna dag kunde inte ha gått sämre, man skulle kunna tro att de var fredag den 13e. Det hade varit bättre för isf hade det varit lördag imorgon men det är det ju tyvärr inte. Istället är det tisdag och ett ickekvällspass som står på schemat. Tänkte fira att jag inte jobbar kväll med lite shopping. För shopping gör susen när man haft en dålig dag. Eller nej. Fel. Shopping gör ALLTID susen. Hur som helst. Har ju numera flyttat hemifrån och är numera sambo med min käraste. Jag stentrivs. Lite småsaker och finslip på lägenheten som är kvar. Just nu är mannen min och handlar. Han bäddade ned mig innan han gick med ett glas cola och en godis påse i sängen. Lyx. Han är bäst! Märks att jag inte bloggat på ett tag iaf, lilla uppsatsen.. Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar du inte handboll längre?

2012-07-24 @ 22:34:48
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du och din pojkvän träffades? vare kärlek vid första ögonkastet eller? skulle gärna vilja veta. kram

2012-07-30 @ 19:29:59
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du och din pojkvän träffades? vare kärlek vid första ögonkastet eller? skulle gärna vilja veta. kram

2012-07-30 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0