WE ARE YOUR FRIENDS

Mina favvisar var precis här och myste med mig. Vi spelade kubb, myste framför tvn och pratade gott ända tills nu när dom saknade sina flickvänner för mycket.. Apropå det så kommer min absoluta favorit kille (Efter freddie och sebastian) till mig inom en timme. Ska hämta han på tåget vid 12, jag är såå lycklig! Har varit ifrån honom ända sen i söndags, detta är egentligen är lite för att vara oss, men de har känts som en lifetime. Vill bara kurra in näsan i hans nacke och bara vara där. Världens bästa!
 
Blogg.se appen funkar ju för tusan inte, därmed dålig uppdatering i fall någon skulle veta.
 
Förra året när jag och mupparna hade en av mååånga myskvällar i kjula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0