ÅRE YEAH

Mja, Åre är fett. För det mesta grym skidåkning, bra fest, bra mat och framför allt bra människor runtomkring mig.

Idag hade vi med oss en videokamera ut i backen. Ingen sån där vanlig videokamera utan det var en sådan som vissa brukar ha sitta fast på hjälmen. Bara det att vi hade den där lilla kameran i handen på nån slags stav, som man åkte runt och filmade med hela tiden. Svårt att förklara men filmerna blev riktigt bra, så tanken är att sätta ihop lite klipp så de blir en ända lång film, med lite house musik i bakgrunden. Blir sinnes bra.
Fick en överdos av livet idag också. Det var bara vi i en lång tom backe, med perfekt snö och solen lyste för fullt. Och i öronen spelades avicii, DET var livet. Kunde knappt ta in känslan!

Såådär, liten uppsats från mig till alla er. Som förlåt för den dåliga uppdateringen på senaste.

Nu ska jag sova en stund, sen äta, sen supa, sen dansa. Puss.

---------------------------------------------

Detta inlägg skulle blivit publicerat i lördags eftermiddag, av någon anledning blev det inte det.. Då var jag iaf i Åre i en mysig våningsäng, nu sitter jag på tåget hem till tråktuna. Ska bli skönt att träffa alla homies och min kära mor också, men annars skulle jag gärna stanna i Åre eller stockholm ett bra tag till. För jag har verkligen världens bästa bästa pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0