EVERYTHING I ALWAYS WANTED

Min älskling och jag har sovit med varandra varje natt sen i onsdags. Och kan säga det att jag aldrig sovit så trångt och tätt inpå en person, och samtidigt sovit så bra och känt mig så trygg. Bara det att vi sov bredvid varandra på tågsängen (som var typ sisådär 60 cm) även fast det fanns tillgång till varsin säng, tyder väl på att vi saknar varandra rätt så mycket i veckodagarna..

Älskling, jag kommer sakna dig inatt. Kommer sakna hur du snarkar och gnisslar tänder och när jag får vakna i dina armar av dina pussar på morgonen. Det gör nästan lite ont i mig när jag skriver detta, då jag vet att jag inte kommer få uppleva detta på kanske två veckor till..

Men jag älskar dig. Och jag kommer aldrig att ge upp. Aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0