-

Har en fruktansvärt skön morgon måste jag säga. Vaknade först vid sju när min man gick upp, somnade om, vaknade sen vid 10, somnade om, och vaknade nu för typ en halv timme sedan igen! Så grymt skönt att somna om hur länge man vill. Funderar på att ha en ta-det-lugnt-innan-jobbet-dag idag, brukar alltid träna, handla eller ha någonting annat som måste göras innan jag börjar jobba vid halv tre. Men idag har jag inga måsten! Tränade stonehard igår och tanken var att jag skulle görart idag med meeeeen.. Har ingen bra ursäkt egentligen. Vill bara ta det lugnt innan jobbet idag!

Mamma ringde nyss och sa att vi förmodligen kör på Iphone 5 när den kommer också! Glad är jag :)))))

Heipa, nu blir det frukost och one tree hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0