AWESOME

Har haft en grym helg. Grym. Blev en tvådagars, först massa fezt i Stockholm i fredags och sedan dunderfest hemma i etuna igår! Dock relativt lugn igår då jag hade både jobb och dop idag. Vart väldigt stressigt där ett tag så humöret var inte jätte bra efter jobbet men de släppte! Mamma och Hasse kom hit och hjälpte till med lite hyllor osv samt firade Kevin med mig litegrann. Han fick en mikro av dem men vi ska få en av hans mormor så när vi åkte till maxi för att handla så lämnade vi tillbaka den och bytte den mot en toastmaker och en grym stekpanna, plus lite fina ljuslyktor. Jag och kevsor blev sååå nöjda. Har världens bästa mamma och styvfar, helt klart!!

När vi kom hem från storhandlingen gjorde jag mumsig mat. De blev stekt kyckling i Teryaki sås med massa grönsaker i. Sedan pitabröd till det. Den ni! Herregud vad gott det blev.
Till efterrätt blev det grönsaksdipp och lite ostbågar! Mm, bra helg alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0