GLAD MED EN SMULA ÅNGEST

Godmorgon! Ligger i sängen och är typ död. På riktigt. Fyllde år idag och för att sammanfatta dagen så var den riktigt riktigt bra! Dagen började med att mamma och hasse kom och sa grattis! Himla gulliga. Sedan blev det shopping på erikslund med min kopia till vän Hanna, vi har kommit på att vi är väldigt lika när det kommer till shopping. Anyway. Fick i mig godaste pizzan där också, värt att nämna. Sedan åkte vi hem, fixade oss i ordning, och drog till akropolis där det som vanligt bjöds på sinnes god mat.

Och sedan började vi parta lite hemma hos Linus för att sedan knalla ner till stan och krogen! Dääääär bjöds det på mycket alkohol, inte bra. Men sjukt roligt. Vaknar upp idag med en smula ångest, vet inte vad det beror på men det är inte kul. Hatar att vakna med ångest.

Nåväl, ska rycka upp mig och åka till kjula om någon timme. Och träffa min bästa släkt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0