KILL ME

ALLTSÅ ÄR DETTA SERIÖST! Har nu sprungit fram och tillbaka mellan sängen och toan 100 gånger den senaste timmen. Har drabbats av urinvägsinfektion. Har dock gett upp springandet nu och sitter istället på min mörka toalett och försöker komma på andra tankar. Vill att tröttheten ska överrösta kissnödigheten så jag kan få sovaaaaaa! Att jag ska till tandläkarn imorgon 9.30 gör inte saken bättre. Planen är att åka dit och sedan på en gång hem igen, väl hemma ska jag sova i ett mörkt rum. I många timmar. Förhoppningsvis ska jag ha blivit bättre över natten. (ber till gud) På kvällen ska vi till Kevins föräldrar! Aeeeej de här med att försöka komma på andra tankar gick inge bra.. AAAAAAH PANIK. Kill me


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick tranbärsjuice!!!

2012-09-08 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0