SÖNDAG

Haft en riktigt bra söndag ändå! Jobbat och sedan tränade jag efter jobbet. Hade tänkt att bara gå i högt tempo tills jag blev varm och sen köra styrka osv. Sen tänkte jag att nemen jag joggar lite också. Slutade med att jag sprang i 15 min på 11.5. Brukar ALDRIG hända att jag springer så fort och så länge (har världens sämsta kondition). Haha. Jag bara sprang och sprang utan att bli trött? Bra dag på löpbandet helt enkelt.
Sedan körde jag ruuuumpaaa. Squats och massa annat gott.

Efter gymmet bjöds de på kött och potatisgratäng hos Pär med brorsan och Anna. Och lilla Sebbe. Nu ligger jag hemma och softilerar. Ska snart ta ett ryck och fota lite grejer som jag ska sälja. Bland annat 2 par Nike skor =) Sugna? Hehehe kommer upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0